6 tanker om “iTunes virker”

  1. Købte det igen (der skal jo være til den næste nede på Riesen), og det lader til at være skruet rigtigt sammen denne gang.

  2. Ok, afslutning på denne følgeton.

    Der ankom en mail for lidt siden fra iTunes, hvor de beklagede mine problemer og skrev at min betaling ville blive reverseret.

    Det var rimeligt smertefrit, trods alt.

  3. Det går nok. Jeg købte den bare på iTunes som en midlertidig løsning, fordi jeg ikke kunne vente til jeg kom forbi en skive pusher. 🙂

    Minder mig mest af alt om hvorfor jeg jeg har en aversion imod iTunes generelt. Ets stks backup mistet, og nu kan jeg sidde og stirre på listen over de albums jeg har købt – og ikke kan hente igen…
    Og så fatter de ikke at folk piraterer…

  4. Ok, here goes. Jeg har ikke fået svar, men hvis man skal klage over det, så skal man gå ind under Purchase History (allernederst på forsiden i iTunes Storen) og trykke Report Problem. Derefter kan man så trykke Report problem igen ud for det problematiske (i mit tilfælde hele den playliste, more or less) – og så angive problemet derefter.

    Nu afventer jeg bare deres svar.

  5. Nogen der har haft succes med at få repareret deres iTunes køb?
    Kan sgu ikke lige se hvad for en ende af pinden jeg skal tage fat i for at få fat i nogen via iTunes storen.

Skriv et svar