Nu skal vi have noget rock med stort Å. Her er det debuterende amerikanske band Rocket. Deres kommende album hedder R is for Rocket (som også er titlen på en novellesamling af Ray Bradbury, jeg læste for snart længe siden). I denne video ser vi på billedsiden en hilsen til tre bands, to af hvilke vi ofte nævner her på bloggen. (Kiss har vi vist aldrig skrevet om.) På lydsiden er der tale om rock, som den lød i kølvandet på grunge og shoegaze for lidt over 30 år siden, dvs. formodentlig inden de fire musikere så dagens lys for første gang. Det er sjovt, som alt har det med at komme igen.