Mandag med sartblå oktoberhimmel. New York City’s Dion synger fra 1968 denne fine version af Motown-standarden ‘Loving You Is Sweeter Than Ever’…
En tanke om “Dion synger Motown”
Skriv et svar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.
Mandag med sartblå oktoberhimmel. New York City’s Dion synger fra 1968 denne fine version af Motown-standarden ‘Loving You Is Sweeter Than Ever’…
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.
Den her er nu heller ikke dårlig, og den swinger måske en anelse mere:
Man bemærker desværre også tydeligt af filmklippet, at apartheid stadig var en sørgelig realitet i USA.